ext2fs defrag

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Pondělí Květen 3 22:13:57 CEST 1999

Petr Cech wrote:

> Existuje - e2defrag. Nevim, kde to roste ve volne prirode, ale v archivu
> Debianu najdete zdrojaky v dists/stable/main/source/devel/defrag*.tar.gz

Nedavno sem to taky shanel,ale nasel jsem jen zdrojaky verze asi 0.70,
ktere jsou pro libc5 a ktere se mi pod glibc nepodarilo zkompilovat.
Nevite nekde, kde roste binary pro libc5 ci glibc, pripadne zdrojak pro
glibc (Nechce se mi kvuli tomu downgradovat veskery libc-devel)?

v.b.

--
Black windows of paint / I scratch with my nails / I see others just
like me / why do they not try to escape?