upgrade PG SQL

vladimir.kloz na dtg.cz vladimir.kloz na dtg.cz
Úterý Květen 4 00:05:11 CEST 1999

dobry den,

pokousel jsem se provest podle navodu pomoci pg_upgrade upgrade postgresu,
pohuzel jsem dopadl velice spatne a nakonec jsem byl rad, ze jsem obnovil
puvodni data ze zalohy a nainstaloval starou verzi serveru.

Potreboval jsem totiz presunout struktury databazi vcetne dat. Jedine co
uvedeny nastroj dokazal byl castecne zrekonstruovat tabulky, nbe vsak data
v nich.

Nemohl by mi nekdo poradit, jak jednoduchym zpusobem preexportovat data z
jedne verze do druhe, aniz bych musel regenerovat jednotlive databaze a
tabulky?

Diky

S pozdravem
        VladaK