ppp - pripojeni k Inetu, Dial server

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Úterý Květen 4 08:50:47 CEST 1999

	A nepouziva druha strana CHAP nebo PAP?

	pouziva. Muj chap-secrects a pap-secrets vapada takto:
	# Secrets for authentication using PAP
	# client	server	secret			IP addresses
	user	*	heslo
	user	*	heslo

	Jinak se to pod RH dobre konfiguruje pod netcfg (maly a elegantni)
ci
	linuxconfem (zbytecne slozity, jako optimalni vyuziti se mi jevi rpm
-e
	linuxconf). V netcfg jen zadal cislo, meno, heslo, device atd. a ...
	nejelo to, protoze to neznalo CHAP. tak sem podle souboru
	/etc/ppp/pap-secrets upravil /etc/ppp/chap-secrets (misto jmena
serveru
	(druha polozka) to chce dat "*") a uz to jelo. Zarizeni ppp0
nahazuju
	pomoci ifup ppp0 (negbo pres usernet) atd. Pro pripadnou editaci a
	fine-tuning si to uklada skripty do /etc/sysconfig/network-scripts.

Hezky den, preje
Ladislav Solc, MCP
APEX Computer s.r.o.
e-mail: solc na apexcomp.cz