Wanted: kniha o programovani pod Linuxem

Marek Antozi pavuk na perzeus.tuke.sk
Úterý Květen 4 10:15:42 CEST 1999

On Mon, 3 May 1999, Michal Krause wrote:

> Zdravim,
>
> cim vice programuju pod Linuxem, tim casteji narazim na mene bezne situace,
> jejichz reseni obvykle hledam na Netu. Sice tak mam obvykle relativne cerstve
> informace, ale na druhou stranu me to zase stoji dost usili a casu. Proto by
> me zajimalo, zda mi nekdo muze doporucit nejakou solidni knihu o programovani
> v C pod Linuxem. Predstavoval bych si neco, co se zameruje spise na
> pokrocilejsi techniky programovani v user space, jako je napriklad
> programovani multithreadovych aplikaci, problematiku dynamickeho linkovani,
> [...]

Možno by Vám pomohla kniha

Milan Jelen: UNIX V - programováni v systému, Grada a.s., Praha, 1993

							PAVUK
LiNUX - Live free or die
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                               pgp finger pavuk na perzeus.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152