RH6.0 a cestina

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Úterý Květen 4 12:59:17 CEST 1999

On Tue, 4 May 1999, Disnel wrote:

>    tak jsem, zlakan rozchozenym GNOMEm, doma
>    zrusil stary Slack 3.0 a nainstaloval si RH6.0.
>    A myslel jsem si (naivne), ze mne to i bude psat
>    cesky. A ono nic. V Xech si sice do listy mohu

Myslim, ze uz se o tom pospalo v teto konferenci snad nekolik MB. Reseni
je snad i v Czech HowTo. Pokud chcete funkcni cesky RedHat, musite chvili
pockat, pracuje se na nem.

>    A take jsem si stejne naivne nainstaloval cesky
>    TeX z RPMek. A ono taky prd.

Obavam se, ze pokud ono 'prd' (omlouvam se) blize nespecifikujete, asi
Vam nikdo neporadi.

Nove baliky s ceskym teTeXem specialne pro RH 6.0 se mi prave prekladaji,
ale nevidim duvod, proc by stary nemel fungovat spravne (ovsem nezkousel
jsem to).

(mc)

--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/