8 GB disk & BIOS 2 GB

Michal Vadila vkc-humenne na ke.telecom.sk
Úterý Květen 4 19:42:20 CEST 1999

Dňa Ut, 04 máj 1999 si napísal:

>Lze vubec 8 GB disk na BIOSu max. 2GB korektne provozovat? Abych nedelal
>zbytecnou praci.

Malo by to ist snad uplne v pohode. Aspon ja som to skusil na mojom disku 10GB
pricom moj BIOS pozna myslim iba 8,4GB max.

Co sa tyka fdisku tak som skusil dat volbu x a som nadefinoval
255 heads, 63 sectors, 1232 cylinders a uz mi to dva mesiace sliape bez
akychkolvek problemov.

Ak by to neslo skus pouzit EZ BIOS ktory Ti hodi tie spravne hodnoty pre system.
Skusal som to pre jeden starsi pocitac s diskom Western digital a chodi to OK.

Michal
--
http://www.penguin.cz/~michal
mailto:michal na penguin.cz