Linux & block device driver

Petr Svoboda psvo na email.cz
Středa Květen 5 01:07:44 CEST 1999

Zdravim,
                    potrebuji napsat modul pro blokovy device a narazil
jsem na
jeden problem resp. nejasnost. Ve strukturce obsahujici pozadavek na
cteni
resp. zapis (def. v blkdev.h) se vyskytuji dve polozky: nr_sectors a
current_nr_sectors. Bohuzel jsem nikde nenasel co znamenaji respektive
jaky je
mezi nimi rozdil. Protoze pri zkouseni byly vzdy stejne, neprisel jsem
na nic.
Dokumentace mlci a do problematiky nevidim natolik, abych to vycetl ze
zdrojaku.
Take si nejsem jisty nasledujicim. Je opravdu vzdy brano, ze sektor
(vzhledem k teto
strukture) je vzdy 512B ? To jsem taky nikde nevidel - odvozeno ze
zdrojaku. Dekuji.

Petr