Jak smazat soubor s pravy c---rw----

Jan Kara jack na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Květen 5 01:03:41 CEST 1999

  Ahoj.
> MRTG se mi jednoho dne spatne ukoncil (vypadek el. energie) a zustaly po nem
> tyto files, ktere nepatri nikomu :(
> nemohu je smazat ani jako root. Pise mi to, ze: Operaion Not Permited.
> Kontrola a opraveni disku fsck.ext2 /dev/hda1 nepomoho:(
>
> Nevite co s tim?
> Dekuji za radu.
>
> c---rw----   1 8240     12601     10,  48 Feb 11  1987 10.7.19.89.2.log
> c---rw----   1 8240     8240      32,  48 Feb 11  1987 10.7.19.89.3.log
> c---rw----   1 2608     12601     49,  57 Feb 11  1987
> hermes.pcnet.cz.2-week.gif

  Ve starsich fsck byvala chyba a s podobnymi soubory se to neumelo vyrovnat
- meli nastaveny IMMUTABLE nebo APPEND flag a byly navic device, coz se zda
byt vas pripad. Kazdopadne nove fsck by melo vse spravit a smazat. Jinak
samozrejme navrhovane reseni s debugfs funguje take ;-)..

						Honza