Klavesnice "dle Kabiho"

Petr Sturc sturc na fzu.cz
Středa Květen 5 08:29:29 CEST 1999

 Ahoj lidi,

snazim se prinutit RH5.2 psat cesky v X.
Postupuji dle "Kabiho navodu" tj. pres reseni xmodmap
z Czech-HOWTO na penguinu.

Myslim si ze jsem udelal vse co tam bylo napsano
(BTW link na tar file s potrebnymi soubory na strance
http://www.fi.muni.cz/~kabi/linux/linux.html je chybny,
chybi tam slovo linux) ale nechce to radne fungovat.

Konkretne delam toto.
 1. Nastavim locale> export LANG=cs
 2. Nahodim X
 3. Natahnu mapu klavesnice v terminalu> xmodmap Xmodmap

Jenze: Scroll-Lock sice pepina klavesnici, ale LEDka ani
       neblikne. V prvnim mody mam mala ceska pismena na
       klavesach 2-0, ostatni pri starem. V druhem modu
       pribudou pismenka na F3-.. a ze Shiftem muzu delat
       z nich velke, ovsem s vyjimkou s a z, tj. Shift 3
       tiskna nadale pouze male s s hackem. PrintScreen
       nedela vubec nic.

Nevite kde je zakopany pes?
Muzete mi poradit jak postupovat abych odhalil chybu?

Dik Petr Sturc