Kniha o Linuxu

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Středa Květen 5 09:41:16 CEST 1999

On Tue, 4 May 1999 tomas.vondra na iol.cz wrote:

> Zacinam v Linuxu,
>    a protoze jsem naprosto zdegenerovanej z Windows, potreboval
> bych do zacatku nejakou knihu pochopitelnou i pro zacatecniky.
> Videl jsem knizku "Pouzivame Linux," co si o ni myslite vy?
> Pripadne co byste doporucili vy? (pokud mozno o distribuci Red
> Hat).

Dobry den,

zatim nejlepsi knihu co jsem mel moznost videt privezl Petr Skoda z
Ameriky: "Beginning Linux Progamming" od Neil Matthew & Richard Stones.
Neni to cesky, ale dobre se to cte, neni to pro uplne zacatky, ale to je
dobre, neni to jen o Red Hatu a to je taky dobre a neni to uplne aktualni,
coz se dalo cekat, ale zas tak moc to nevadi. Take to nejde tak moc do
hloubky, ale je tam spousta prikladu.
Toto neni primo odpoved na puvodni dotaz, uvadim to jen pro vseobecnou
osvetu, protoze se mi kniha moc libila.

Zdravi Jaroslav Honsa.