Casio Diary & Linux

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Středa Květen 5 11:16:46 CEST 1999

    DP> Nekde v contrib balicich k Debianu jsem neco takoveho videl
    DP> (dokonce ten sw byl z Cech). Pokud bude zajem, dejte mi vedet
    DP> (na osobni mail) a ja se doma po tom podivam

Existuje balíček `casio', je přímo v Debianu (nevím, co je myšleno
"contrib balíčky", Debian nic takového nemá), pochází z Kanady, pouze
jeho bývalý maintainer je z Moravy.  Úspěšně ho používám.  Záleží ovšem
na typu Casio, příslušný program umí pochopitelně pouze některé typy.
Návod na výrobu kabelu je v balíčku též.

Milan Zamazal

--
Některé zajímavé free softwarové projekty:
Česká nadace pro podporu free softwaru, http://www.freesoft.cz