Mountovani smbfs

Martin Krajnik martin.krajnik na trinity.cz
Středa Květen 5 13:42:01 CEST 1999

Zdravim,
mam klasicky problem zacatecnika. V praci mame server na NT a sdileni
disku a tiskaren pres SMB. Na svuj comp jsem nainstaloval RH6.0,
zprovoznil Sambu 2.0.? jako klienta, tisknu na HPLJ 4000 pres PostScript
i PCL, rucne si mountuju sdilene prostredky kolegu pres smbmount, ale
chtel bych, aby se mi mountovani provadelo automaticky pri startu. Podle
manu by mel jit mountovat filesystem smbfs, ale nenasel jsem presne
syntaxi, jak to zapsat do /etc/fstab a pokusy selhavaji. Vite nekdo co s
tim ?