faxovani

Hanus Adler had na articon.cz
Středa Květen 5 15:21:34 CEST 1999

>pokoušel jsem se použít mgetty sendfax s pcmcia kartou Xircom RealPort
>10/100+Modem56. V asi polovině případů to spadne s "NO CARRIER", v druhé
>polovině případů projde na druhou stranu fax-id, ale ve chvíli, kdy to
>má začít přenášet první stránku faxu, spadne to.

ještě pokračování -- příjem faxů je v pořádku. Odesílání spadne po
navázání spojení a přenosu fax-id. Vypadá to takto:

[had na dwarf ~]$ sudo faxrunq
processing F000006/JOB...
/usr/sbin/sendfax -v xxxxxxxxx f1.g3
Trying fax device '/dev/ttyS3'... OK.
Dialing xxxxxxxxx... OK.
sending 'f1.g3'...

/usr/sbin/sendfax: FAILED to transmit 'f1.g3'.
Transmission error: +FHNG:-5 (Unexpected hangup / read() error / write() error (int.))
command exited with status 12

Děkuji za jakékoli nápady.

S pozdravem,

Hanuš Adler

--
Kateřina: Zajisté jest Antonín, neboť já se jmenuji Kateřina.
Major:    Vidím, že jste si osvojila trochu té logiky, jež mne odzbrojuje.