MC & FISH systemy

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Květen 5 15:45:58 CEST 1999

Ahoj!

> [...]
>  : filesystem.
>  : Mam ssh verze 2.0.11 s podporou ssh 1.x. Funguje ssh pripojeni i sftp
>  : (uzivatel zadava sve heslo).
>
>  : Pokud zadam v radku MC prikaz cd /#sh:stroj, objevi se chyba 'Sorry, we
>  : can not password authenticatedconnections for now'.
>
>  : Nevite nekdo, prosim, co to znamena?
>
> Znamena to presne to co to napisalo :-)
> Aby sa dal pouzit fish, _musi_ sa dat na druhy stroj nahlasit
> bez hesla (tj pouzit authorized_keys). AFAIK je pricina v tom,
> ze ssh cita priamo z terminalu a nie zo standartneho vstupu

Uplne presne, uz jsem se bal ze budu muset odpovidat sam :-).

Mozna by sla udelat nejaka magie s pty/tty parem a heslo mu
nasvindlovat... Jestli si nekdo chce pohrat :-).

> Myslim ze nejako sa da pouzit hacknute ssh, co cita zo
> standartneho vstupu...

To je druha moznost. Bohuzel lidi co delaj ssh mi na patche
neodpovidali...

								Pavel

--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+