Problem: ls -l nepise datum cesky

Radim Halir halir na utia.cas.cz
Středa Květen 5 16:26:37 CEST 1999

Zdravim,
po ruznych updatech meho systemu jsem si vsimnul, ze 'ls -l' prestal
vypisovat datum cesky (tj. misto '3. bre' vidim 'Mar 3' a podobne).
Vzhledem k tomu, ze lokalizacni promenne mam IMHO nastavene spravne
(LANG=cs, LC_ALL=cs_CZ, LINGUAS=cs) a napr. 'date' vypisuje datum
pekne cesky, premyslim, kde by mohl byt problem...
V soucasnosti mam na pocitaci RedHat verze "like" 6.0, specialne
fileutils-4.0-1 a glibc-2.1.1-6. Krome updatu baliku jsem nic jineho
nemenil. Nevite, zda se jedna o problem nove verze 'ls' nebo primo
lokalizacni casti 'glibc'? Samozrejme existuji zdrojaky, ale treba
by mi mohl nekdo usetrit cas jejich zkoumanim...

Radim