nekillnutelny beast

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Středa Květen 5 16:39:20 CEST 1999

>Chcel by som sa spytat taku principialnu otazku, ktora vyzera na prvy
>pohlad uplne jasne ako blbost.
>
>Kamarat mi ukazoval binarku (nemame source), ktora je NEKILLNUTELNA. na
>signal 9 reaguje tak, ze sa jej zvacsi PID o male cislo (ako keby sa
>forkla) a _bezi dalej_. Myslim, ze si zachovava vsetky atributy vratane
>priority atd...
>
>Q: Ako je to mozne??

Nejsou to nahodou dva procesy, z nichz se jeden vzdy forkne, kdyz druhy
zemre? Kazdopadne dej strace, abys videl, co to presne dela. Kdyz nejdriv
posles STOP, mozna se to zabit podari. A nebo su <uzivatel> -c kill -9 -1.

Mikulas Patocka