nekillnutelny beast

Tomas Potok potok na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Středa Květen 5 23:22:37 CEST 1999

Zdravim,

On 5 May 1999, Martin Krumpolec wrote:
>   Jedno z moznych rieseni - proces vytvori modul, loadne ho, modul hookne
>   syscall kill a schova sa -> nutny modularny kernel.

Je mi uplne jasne, ze ked proces bezi pod UID 0, tak mu nezabrani
absolutne nic, aby si prepisal hoci aj jadro, skor mi slo o to, ci sa
principialne _da_ nieco podobne spravit bez podobnych fint v kerneli a
pod.

>   (dalsie mozne riesenie je, ze kolega si z teba striela -
>   patchnuty kernel, /bin/kill a podobne)

Nie. :^)

>   Q: funguje to aj pod uzivatelom s uid != 0 ?

Nie.

>   Q: je k dispozicii vystup strace ?

Uvedomujem si, ze som asi nemal zacat tuto debatu bez toho, aby som tu
binarku mal, ale skor mi slo o princip.

Na buduci tyzden to mozno postnem, ked mi ju onen clovek donesie (alebo ho
zabijem, ze je strasny lamer ;)

Ide skor o take trapenie mozgovych zavitov..

--
Tomas Potok, student & Linux admin
potok na afnet.uniag.sk