Wanted: kniha o programovani pod Linuxem

Michal Choura xchoura na fel.cvut.cz
Středa Květen 5 23:15:12 CEST 1999

Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:

 > me zajimalo, zda mi nekdo muze doporucit nejakou solidni knihu o programovani
 > v C pod Linuxem. Predstavoval bych si neco, co se zameruje spise na
 > pokrocilejsi techniky programovani v user space, jako je napriklad
 > programovani multithreadovych aplikaci, problematiku dynamickeho linkovani,
 > meziprocesovou komunikaci atd.
 >
 > Idealni by bylo, kdyby slo o knihu v cestine, ale to uz bych asi chtel moc,
 > ze? Tak tedy alespon at se da sehnat v CR :)

Doufám, že to tu ještě neproběhlo, ale určitě doporučuji k pozornosti
"klasickou" knihu Linux Application Development autorů Michaela
Johnsona a Erika Troana. Jsou to známí vývojáři z firmy RedHat a kniha
je opravdu pěkně psaná. Ale thready tam nejsou (resp. jen zmínka na
jednu stránku).

Pokud vím, do češtiny ji zatím nikdo nepřeložil:-), v Čechách ji asi
koupit lze, ale doporučuji objednat ji například na Amazonu. Měl jsem
ji doma za týden (z USA, z Velké Británi to vyjde dráž, byť je to
absurdní) a i s poštovným to vyjde levněji než koupě u nás.

(mc)

--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/