Čeština v souborech - GRR (bylo: Re: Mountovani smbfs)

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Čtvrtek Květen 6 08:25:08 CEST 1999

Dne St, 05 květen 1999 Martin Krajnik napsal(a):
>"Slavek Banko , axis" wrote:
>Na tohle mi poslal recept kamos:
> do kernelu podporu unicode + Ceske strankovani. A do fs pridej podporu
>SMB ( aby jsi to mohl mountovat)
> Jinak vrele doporucuju SMB 2.0 ( ma s  sebou krasny manager pod www)
>
>Ja si myslim, ze ceska pismenka v nazvech je zverstvo, ktere kolikrat
>dela trable i Woknum.
Jestli chcete donutit uživatele, ať nepoužívají češtinu a mezery a vůbec
takové ty střeštěnosti a chcete příklad, kdy to dělá nepříjemnosti, tak např.
Webové stránky a MSIE 5.0en. Nejenom že neodešle nic, co je za mezerou včetně
jí, ale překóduje název souboru tak, aby byl plain ascii a Apache to samozřejmě
nepozná, a tak hledá soubor obsahující různé procenta a tak.
Jinde to bude dělat mžná taky problémy, ale na MSIE 5 jsem si to odzkoušel
poprvé. Nebyl ochoten sežrat soubour Adrear99-Stránka1.html (samozřejmě, že
tento název souboru mohl vymyslet jenom český MSFrontPage...)

Oto Buchta