cut & paste medzi xapp.

Marek Antozi pavuk na perzeus.tuke.sk
Čtvrtek Květen 6 13:16:45 CEST 1999

On Thu, 6 May 1999, Bielik Marian wrote:

> Cafte !
>
> Ani v archive tejto konfery som nenasiel dostatocne info ako
> zdielat data medzi app. v  X-och  (WindowMaker)
> Vela krat by mi skutocne bodlo windowzacke Ctrl-C/Ctrl-V.
> Ale kedze by som bol velmi rad uplne M$less musim sa kadejako
> vytrapovat.
>
> Vdaka
>
> Marian
>
> PS: Mam iba dvojtlacitkovu mys.
Nefunguje emulacia trojtlacidlovej mysi tak ze stredne tlacidlo je
emulovane stlacenim oboch (laveho aj praveho) tlacidla ?
						PAVUK
LiNUX - Live free or die
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                               pgp finger pavuk na perzeus.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152