halt a RH6.0

Marek Antozi pavuk na perzeus.tuke.sk
Čtvrtek Květen 6 14:06:35 CEST 1999

On Thu, 6 May 1999, Jan Derfinak wrote:

> To je zaujimave. Co tu hlasku vypisuje? Pozeral som sa do
> /etc/rc.d/init.d/halt, kde sa RAID vypina, ale taka hlaska tam nie je.
> Navyse sa RAID vypina (logicky) este predtym ako sa odmontuje / particia.
> Az na konci tohoto suboru sa vypise "The system is halted" a zavola sa halt.
> Potom uz nic.
No .. potom sa este vypise ze Power off system (alebo nieco podobne ;)

> 					jano
					marek
LiNUX - Live free or die
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                               pgp finger pavuk na perzeus.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152