Distribuce redhat-i386-cs

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Čtvrtek Květen 6 16:05:06 CEST 1999

Dan Ohnesorg wrote:

> On Thu, 6 May 1999, Tapik wrote:

> ripraveno.... Pri prvnim nalogovani roota se spusti skript a oznami, co

> Jiste je, ze bude nutne script spustit az na bezicim systemu. V ramci
> instalace se to osetrit nenecha.
> Ja bych se ale v prvni rade orientoval spise na naplneni /etc/skel
> vzorovymi konfiguracemi, ale tohle take neni spatne.

Ja takhle mel pripravenu vlastni upravu RH-5.1-cs. Resil jsem to pres
jedine RPM (aby to bylo stejne), ktere svuj obsah nainstalovalo do
/usr/local/customizeRH5.1. Tam byl pro kazdy balik(oblast ?) podadresar
a v kazdem (mimo jine) script action. No a nad nimi jeste jeden, ktery postupne
pustil vsechny (a ptal se). Mel jsem takhle upravenou celou radu veci
podle czech-howto i podle sebe => mohu vse nekomu poslat (je to male),
pripadne budu rad spolupracovat na vylepseni/vyuziti. Nechce se mi
s kazdou novou distribuci delat porad stejne (skoro) vlastni upravy.
Kuprikladu v ceskych fortunes je upraven /etc/profile.d/fortune-cs.sh,
aby nic nepsal, neni-li TERM (tj. treba bezi cron.daily).

ip

--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz