halt a RH6.0

Marek Antozi pavuk na perzeus.tuke.sk
Čtvrtek Květen 6 17:57:28 CEST 1999

On Thu, 6 May 1999, Jan Derfinak wrote:

> Kernel vypise "System halted".
Jo jasne ja sa nehadam co vypise kernel ;) ja som len komentoval dianie na
obrazovke po prikaze halt ;)
teraz tu hodim par poslednych riadkov z agonie po prikaze halt, tyka sa
standart instalacie RH6.o, kernel 2.2.5-15

Turning off swap and acounting
Umounting file systems
The system is halted
Stopping all md devices.
Power down.

.. a to je vse, pratele ...
							PAVUK
LiNUX - Live free or die
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                               pgp finger pavuk na perzeus.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152