dos2unix (Re: Apache: Premature end of script headers)

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Květen 7 00:59:07 CEST 1999

>To snad ne!!!
>
>Copak neexistuje pod GNU svetem kopa pritulnych konvertoru
>majicich v nazvu zdroj2cil ???
>
>Problem prenosu mezi Dosem a Unixem resi intuitivne dos2unix a unix2dos.

K cemu by melo byt dos2unix a unix2dos? Vzdyt lze napsat
sed s/^M//g pripadne sed s/\$/^M/g a je to (sam jsem touto metodou
nekolik souboru konvertoval). (pozn: ^M se musi psat jako Ctrl-V Ctrl-M)
Nebo: vi soubor :set notextmode :wq

Mikulas Patocka