Lilo v RH 6.0

Radek Libovicky radek na sopik.cz
Pátek Květen 7 10:09:15 CEST 1999

Uz jsem na to prisel asi....Mel jsem tam nainstalovany RH 5.2 a puvodne jsem
delal upgrade a pak to lilo nezapsalo. Dale jsem zkousel to nainstalovat
znova a zase to neslo. Kdyz jsem potom pri instalaci vybral format /rootu
tak vse probelho v poradku. Ze by se RH blizil k Windowsu....????

Radek

http://www.sopik.cz - Snaha o nejvetsi virtualni obchodni dum v CR.
http://www.webland.cz - Zdarma www prostor, CGI, FTP
http://www.vandrovnik.cz - Vse o trempinku a prirode
Zdenek Kaminski <xkaminsk na fi.muni.cz> wrote in message
news:Pine.SGI.3.96.990507093949.8732B-100000 na aisa...
> mam problem pri instalaci RH 6.0. Baliky se dobre nainstaluji,ale kdyz se
ma
> zapsat lilo do mbr tak to nahlasi error. Nejde ani vytvorit bootovaci
> disketa. Nevite nekdo co s tim???

Podobný problém jsem měl u 5.2  (i když to má asi více společného s
LILEm) Mám více dosovských partišen a když jsem chtěl dokončit instalaci
lila, tak právě lilo si do konfiguráku nablije (někdy... ???) i ty
partišny, ze kterých by fakt nešlo nabutovat, protože tam prostě nic neni.
No a ono se pak prostě nenainstaluje...
 Zkuste se tedy přepnout na konci instalace na druhou konzoli, ručně
vytvořit /etc/lilo.conf a pak lilo nanistalovat /sbin/lilo.. a reboot
 No možná je pes zakopán někde jinde... :-(

--sutr

          Nejrychlejsi server pro Windows?     Samba 2.0!