pamatove naroky Xservera

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pátek Květen 7 13:03:14 CEST 1999

Zdravim,

skusal som pouzit gr. kartu ATI Rage IIC 4MB lenze po nakonfigurovani mi
Xserver zozral 16 MB RAM co je u mna polovica (neprijatelny stav).

ked pouzivam SVGA zeria to asi 5 MB; Je to mozne ze Xserver zerie 4x tolko
RAM ako potrebuje na zobrazovanie ?

Mohli by ste mi poslat nasledujuce informacie (mailto uhlar na fantomas.sk)
- graf rozlisenie
- pocet farieb (bitovu hlbku)
- Xserver
- kolko RAM zerie (napriklad kolko hlasi top)

JA by som sa na to pozrel...

Pripadne ak vie niekto informovat o danej situacii...

Dakujem.
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at Telenor Internet Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz