problem s casovym pasmem

Radek kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Pátek Květen 7 13:14:42 CEST 1999

----------
> [...]
> Datum: 7. května 1999 12:27
>
> Zdravim vsechny.
>
> Mam problem s kterym si nevim rady.
> Nainstaloval jsem RH 5.2 a pres nej jadro 2.0.36.
>
> Problem je v tom ze mi linux ukazuje spatny cas.
> V timeconfig mam nastavenou zonu Europe/Prague, ale kdyz dam date
> tak se ukaze
> Fri May  7 14:23:03 CEST 1999
>                     ^^^^
>                         - tohle je ten problem
>
> Jak je mozny zeme haze do CEST kdyz mam nastavenou Prahu ?
> Podle jinyho pocitace na kterym to bezi dobre by tam melo byt MET DST.

CEST je snad Central Europe Saving Time ( cili letni cas, - jestli se pletu
tak sorry)
> Nevite nekdo v cem je problem ?

a jestli ti to ukazuje o dve hodiny vic, tak musis nastavit v
/etc/sysconfig/clock
promennou UTC podle toho, jaky cas mas nastaven v HW hodinach.
zrejme mas UTC=YES a v BIOSU nastaven nas stredoevropsky cas.
Pak te to posune o dve hodiny

mimochodem, nevite nekdo, co je to ARC v tomtez souboru?
nikde jsem to nenasel