freeamp & sound problem

Jan Jirmasek jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pátek Květen 7 14:53:00 CEST 1999

Zdravim,

  stala se mi takova vec, ze po spusteni freeampu mi odmita pocitac
vydavat 'zvuky'. Vubec nachapu, co se mohlo stat. Zadnou ze zasadnich
konfiguraci jsem nemenil (bezim na 2.2.7, RH6.0, Gnome).

  Freeamp vypsal chybovou hlasku Audio Device busy (pravdepodobne esd?) a
od ty doby nehraje nic, ani x11amp, ktery normalne do te doby fungoval.
Nepomohl ani restart pocitace, nic.

  Nenapada nekoho z vas, co se mohlo stat?

							Jim

PS: Zapomnel jsem uvest, ze jsem zkousel verzi 1.2.3 freeampu. (vsechno
ostatni jsou std. verze z RH6.0)

Jan Jirmasek, student MFF UK
EMail: jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz