Priaznivec Linuxu

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Sobota Květen 8 13:29:16 CEST 1999

nesquik na post.sk wrote:
 : Vazeny priatelia Linuxu!

 : Trufam si povedat, ze som skuseny pocitacovy uzivatel.
 : Viem pisat texty vo Windows, surfovat po internete vdaka
 : Internet Exploreru a kopec dalsich veci.

 : Pocul som, ze Linux je bomba vec, ze su tam dobre hry
 : atd. atd. Podla mojho nazoru ale Linuxu skodi, ze sa drobi
 : na vela distribucii - Solaris, BiOS, Deban atd. atd.

 : Poradte mi ktory z tychto linuxov je lepsi: Rad Hat Deban Linux,
 : alebo Freebsd Linux.

 : Za odpoved vopred dakujem

 :                                                  Nesquik.

 : P.S. Je aj pod Linuxom nejaky taky prezerac internetu ako
 : pod Windows Internet Explorer. Myslim ci je taky usr frienli.

 : P.S.S. Este som z Linuxom nepracoval, ale vela som o nom
 : cital, odtial viem o tych problemoch v Linuxe.

myslim si ze toto je troll - zamerne poslany prispevok s cielom
vyvolat flamewar - a ani nie bohvieako inteligentne napisany (ak nie,
tak sa ospravedlnujem, a zhruba odpoviem na polozene otazky)

To ze niekto vie pisat texty pod windows a surfovat po internete (na 99%
tym autor myslel www) ho este nerobi ani zdaleka skusenym uzivatelom.

Linux ma naozaj niektore skvele hry - taka freeciv alebo xtet42 nema
konkurenciu. Solaris nie je linux, BIOS je nieco uplne ine (a BeOS je
iny operacny system), Deban ma byt Debian, Rad Hat ma byt Red Hat, a
FreeBSD tiez nie je linux.

Nechcem vyvolat flamewar, a preto nenapisem ze lepsi je Debian :-)

re: P.S. Je. lynx. lynx je ovela lepsi a more user friendly ako
         internet exploder
         Ak niekto pozera (ehm) adult stranky, tak sa viac hodi netscape

re: P.P.S. Ani jeden problem tu nebol spomenuty, mozno iba drobenie na
viacej distribucii - ale aspon je o com sa hadat (ktora distribucia
je lepsia a preco :-))

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |