Cestina+Linux+Samba+Tisk z DOSu

Pavel Satny pavel.satny na alcatel.cz
Pondělí Květen 10 09:08:57 CEST 1999

Pekny den preji,

mam takovy problem. Mam RH 5.1, slouzici jako printserver, na nem
sambu 2.0.3, NIS klient. V sambe exportuju tiskarnu, klienti s Windows98
jsou schopni na tiskarnu z Windowsu tisknout cesky bez problemu. Dokonce
i notepad funguje bez problemu. Jakmile ale tisknu neco z  jakekoliv
DOSovskeho programu, cestina nefunguje. Misto ceskych znaku se vytisknou
klasicke paznaky. Tiskarna je HP LaserJet 5l, jako znakovou sadu ma 852.

Tedkon k nastaveni:
pokud v linuxu nastavim tisk pres filtry (NON fast text printing),
	tak se to chova jak jsem popsal
pokud nastavim ze se ma tisknout jako fast text printing, tak tiskarna
	nevytiskne vubec nic.
jeste pred tydnem mi to bez problemu jelo, ale kleknul mi tam harddisk
	a ja musel instalovat a konfigurovat cely teneto server znovu,
	samozrejme ze uz si vubec nepamatuju, jak jsem to tenkrat rozjel
	a firma uz je asi treti den bez tisku :-(((.

*	Neni mozne, ze mi chybi nejaky balik?
*	Neni mozne, ze ghostscriptu chybi fonty?
*	Jakto, ze tiskarna odmita tisknout, pokud nastavim fasttext-printing?
*	Jakto ze funguje notepad a dos ne?

Prosimvas, nemate nekdo zkusenosti s resenim meho problemu?
Delal jsem na tom cely vikend, uz jsem z toho opravdu modry,
pokud to pomuze vyresit problem, mohu zaslat konfiguraky z
/var/spool/lpd/hp5l1p ... ale napoprve posilam mail zatim bez nich.

Dekuji,

Pavel