RH6.0 - otazky a zkusenosti

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Pondělí Květen 10 09:46:46 CEST 1999

Zdravim,

nekolik bodu, ktere mi krizili cestu pri instalaci (+nejake otazky)

Font server
nainstaloval jsem si ISO8859-2 fonty - ale nejak se mi pozapomneli pridat do
cesty v v konfiguraku pro xfs (/etc/X11/fs/config). Po rebootu se xfs odmitl
spustit pod specialnim uctem xfs, musel jsem upravit spusteci skript
/etc/rc.d/init.d/xfs, aby nepouzival su. Strace xfs mi nerekl, v cem je
problem - ma nekdo nejaky napad?

GNOME/GTK
Pouziva pismo velikosti asi tak 18 - ponekud vetsi, nez je mi mile. Kde
nastavit default (asi to souvisi  font serverem, ktery jako fixed poda ten
paskvil - ale doopravdy to nevim, protoze dokumentaci ke xfs jsem hledal
marne)?

Tiskarna BJC4300
Jupiii - bez problemu funguje - ale je treba ji nastavit jako typ BJC600 :-(

MIRO PCTV (televizni karta s Bt848)
Tuner se mi nedetekuje automaticky (coz do ted na stejnem jadre - 2.2.5 -
cinil). Rekompilace jadra - Fuj.

Soundblaster AWE64 (isa pnp)
Haha. sndconfig jej detekuje OK, ale isapnp mu nenainicializuji MIDI - s
puvodnim isapnp.conf (RH5.2) to chodi...

Ludek Brukner