kernel a SySRq keys II

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 10 10:17:17 CEST 1999

>Takze tady je vysledek:
>
>press any key (program terminates after 10s of last keypress)...
>0x9c
>0x38                    // stisk ALT
>0x25 0xa5               // stisk K a uvolneni K
>0xb8                    // uvolneni ALT
>0x38                    // stisk ALT
>0x54 0xd4               // stisk PRNSCR
      ^ - tohle je divny - klavesnice to nestiha
>0x25                    // stisk K (a uvolneni K)
>0xa5                    // uvolneni PRNSCR (resp. teprve to K ...)
>0xb8                    // uvoneni ALT
>
>Jestli tomu dobre rozumim, tak to tedy pri vyjde nastejno, jestli pri
>ALT+K bylo ci nebylo stisknuto SySRq ...

Jo. Jedine reseni: omlatit prodejci klavesnici o hlavu :)

>Na co bych mel predefinovat tu konstantu v "keyboard.h" abych mohl presto
>vyuzivat SySRq keys?

Nevim - vymysli si nejakou kombinaci klaves a napis to tam.
V keyboard.c je primo kod, ktery to obsluhuje, tak si tam muzes
dat co chces (ja jsem si tam dal prepinani konzoli pomoci
vokennich klaves).

Mikulas