Offtopic : satelitny ISP

DeNNiS dennis na dennis.sk
Pondělí Květen 10 12:13:23 CEST 1999

Dobry den

neviem ci tato otazka patri do tejto konferi, ale dufam ze nebude problem
odpovedat mi na nu priamym mailom, aby nezatazovala konferenciu.

Takze jedna sa o to, ze kamarat vypracovava diplomovu pracu ohladne
satelitneho prenosu dat cez internet. Takze by som Vas poprosil o kazde
info ohladne toho, kde by som vedel najst vsetkych satelitnych providerov
na slovensku (resp aj cechy by sa dali), ich tech parametre, ceny,
podmienky dodavky, upgradu linky a pod...

Dakujem za kazdu info.
V pripade, ze robite providera ktory je pripojeny na satelit, urobte jeho
reklamu :)
Nemusite prispevky posielat do konfery ale priamo mne.. dakujem.

					Dennis
					dennis na dennis.sk