Co potrebuji za smbmount pro autofs

Kamil Toman toman na lab.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 10 12:27:49 CEST 1999

> O víkendu jsem instaloval RH 6.0 a autofs spolu se smbfs se mi podaoilo
> rozebihnout! Jen jsem v poíslušném souboru pro autofs místo 'smbfs' napsal
> 'smb'. Ale zatím marni jsem se sna3/4il nastavit filemod a dirmod...
>
> Slávek.

Zajimave. V RH 6.0 je patrne uz opravena verze autofs... Ve zdrojacich autofs
v3.1.3 se smb klicove slovo nevyskytuje. Zavola se pouze generic driver, kde
se hleda modul smbfs (prefix smbfs). Nicmene po zbeznem precteni zdrojaku
jsem onu nekompatibilitu smbmount-u uz ohackoval tz. ted to dela co potrebuji.

--
|         My Homepage         | Keywords: BB, AA-group, AA  |
|         ~~~~~~~~~~~         |     Koules, par, Linux, TeX |
| http://www.ta.jcu.cz/~toman |     and many others ;-0 ... |