havaria-> Unable to handle kernel paging request

Jan Kara jack na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 10 15:31:42 CEST 1999

> Co mohlo sposobit havariu systemu? Ake opatrenie
> urobit aby to bolo v buducnosti pod kontrolou?
>
> Zacalo to hlaseniami jadra: (vytah z logu)
>
> 22:11 $subj at virtual address fe2d7469 (proces procmail)
> 22:32 $subj at virtual address ca5c206d (proces sendmail)
> 23:22 $subj at virtual address cc0c01b1 (proces swapper)
> 23:24 $subj at virtual address cc0c01b1 (proces swapper)
>
>  bolo ich viac a skoncili hlasenim:
> 23:30 Swap_after_unlock_page: lock already cleared
>
>    System bezal dalej az do 2:18 (asi 3 hodiny), kedy su v logu
> posledne zaznamy od named, ipop3d a httpd.
> [...]
  No, tohle znamena Oops kernelu :-) - tedy chyba v kernelu. Co
mate za verzi kernelu? Pokud nejakou postarsi, zkuste si stahnout a zkompilovat
novou, pokud mate novou, stalo by to za report do linux-kernel na vger.rutgers.edu.
V lozich by ovsem meli byt ponekud podrobnejsi informace (vypada to jako
vypis pameti - hodnoty registru, zasobniku a tak...). Z tech by se potom
melo dostat neco rozumneho pouzitelneho pomoci ksymoops - viz Documentation/oops-tracing.txt..
Jeho vystup ma pote smysl do linux-kernel jeste s prislusnym komentarem
poslat...

							Honza.