Sendmail, DNS, IP-on-demand

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Květen 10 17:11:23 CEST 1999

Roman Majer <roman na spt.cz> wrote:
> Problem:
> Klienti si pomoci POP3 stahuji z firewallu postu a pomoci SMTP ji na stroj
> odesilaji (MS Outlook). Jak zajistit, aby sendmail pri LOKALNIM dorucovani
> posty nevolal na Internet?
>
> Sendmail mam spusteny v "deffered mode". Nicemene jsem jednou za minutu
> jsem spoustel prikaz sendmail -q, aby se rozdistribuovala lokalni posta.
> Ale on pokazde vola na internet :-((.

   Oznacit mailer smtp za expesive (F=e), zapnout O HoldExpensive=True
a spustit sendmail v normalnim rezimu. Navic musite mit v .mc souboru
FEATURE(nocanonify) a najit v sendmail.cf pravidlo, ktere se stejne
pokousi pouzit DNS $[ ... $], a vykomentovat jej. Taky by uz mohli do
sendmailu pridelat rezim dorucovani lokalnich a deffer ostatnich...

                                                 S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229