qmail -> sendmail => SYN flood

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Květen 10 19:46:23 CEST 1999

On 10 May 1999 14:01:57 +0200, Jan Kasprzak wrote:

: 	V tomto případě je na vině EZmlm, nikoli Qmail. Každá
: zpráva z ezmlm listu má totiž jiného odesílatele (myslím toho v obálce).
: Je to z toho důvodu, aby v případě vráceného mailu (bounce) byl
: ezmlm schopen rozpoznat, pro koho vlastně ten mail původně byl

Ouch... zaujimava finta, ale na stravenie teda
dost tazka. Na jednej strane chapem dovody a je
dost mozne, ze v praxi ma tak ci tak vacsina
adresatov rozdielne MX, ale predsa len...

: a nemusel parsovat obsah bounce zprávy, který se liší podle MTA.

Nikdy som listserver nespravoval - je aspon v tom
bounce vzdy potrebna informacia? Ak hej, bolo by
podla mna vhodnejsie parametrovatelne parsovanie.
MTA zase na svete nepribudaju takym tempom, aby
pri vyskyte noveho neslo dopisat niekam par pravidiel.

Zdravi
--
				Stano