Bash a funkce read ?

Pondělí Květen 10 21:05:18 CEST 1999

Frantisek Adamec (frantisek.adamec na fbl.cz) wrote:
: > Zapis "neco1 | neco2" znamena ze neco2 se pusti novym shellem.
: Coz je mimochodem zcela absurdni a neznam to v zadnem jinem unixu krome
: Linuxu a diky tomu mi nechodi scripty odjinud. Spravne by si mel prikaz
: read vytvaret pipes, ale pracovat dale v prostredi puvodniho shellu.
: Neumel byste to nekdo opravit nebo neni na to nejaky prepinac nekde?

Bash takto funguje na vsech unixech, jine shelly mohou fungovat jinak...
Co na to POSIX? Zda se mi ze chovani bashe je naprosto korektni.

Leos Bitto