kde sehnat RH6.0?

David Trcka trcka na poda.cz
Pondělí Květen 10 23:22:19 CEST 1999

On Mon, 10 May 1999, jakub safar wrote:

> www.proca.cz - maji pobocky vsude mozne, nebo ne ?

To jo, ale hlavne si proboha nenechejte to CD poslat na dobirku. Ja jsem to
(lina osoba) udelal, prestoze maji pobocku necele 3km od nas, a (pravda,
ihned) dorazil kuryr, ktery (zrejme jel pres Olomouc) si nauctoval dopravne
ve vysi 2,5 nasobku ceny CD (nebudu rikat kolik, at nekoho nepobourim).
Kazdopadne me to dost nas...., priste si to stahnu a vypalim sam, to vyjde i
pres soucasne ceny pripojeni levnejc.

    David Trcka, network administrator
      PODA s.r.o., Internet Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
  Tel.: +420 69 6612600, +420 69 6612160