ppp - ip-up

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Úterý Květen 11 08:32:55 CEST 1999

V manu pro pppd se pise , ze po navazani spojeni se spusti script ip-up
z /etc/ppp.
Mne se ale nespousti vse probehne v poradku spojeni se navaze ale route,
ktery je v ip-up
se neprida.
POkud spustim ip-up rucne je to v poradku.
Ma se to tedy opravdu spoustet automaticky a mam neco spatne nebo musim
ip-up (resp. ip-down ) spoustet rucne ?

Hezky den, preje
Ladislav Solc, MCP
APEX Computer s.r.o.