Debian 2.1 a cz

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Květen 11 09:04:37 CEST 1999

mmaz na cce.cz napsal:
> Zdravim !!!
>
> Mam Debiana 2.1, shell se mi podarilo pocestit pouze v jadrech 2.0.x. S
super
> 2.2.x zatim ne. Nakopnete me nekdo. Staci odkaz. Dale v X-kach se mi bez
hmm. Ja porad nemuzu pochopit, jak to, ze to lidem na 2.0 jde a 2.1 nejde.
Stimhle jsem se face-to-face nesetkal.
> problemu podarilo nainstalovat fonty. K pocesteni klavesnice jsem pouzil
> reseni s pocestenou X11 knihovnou. Ta mi ale nefunguje. Prosim o odkaz.
Jak nefunguje? Muzete zkusit balik na pocesteni, prez www.debian.cz,
projekty - pocesteni/poslovencenie Debianu, neco jako balik cz-slink.

				Petr Čech
--
                    cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Debian GNU/Linux - maintainer & administrator :)))