Linux na iMacu

Farkas Atila Ing. farkas na kotr20.ost.skoda.cz
Úterý Květen 11 10:36:00 CEST 1999

Zdravim Vas,

chci si koupit pocitac iMac a chtel bych mit nainstalovany i Linux od RedHat.
Ve firme kde bych si chtel koupit tento pocitac jiz pres tyden se marne snazi
Linux rozhybat. Podarilo se jim nainstalovat jadro, ale graficka nadstavba jim
nejde. Vzdy jim to zkolabovalo. Dokonce mi i tvrdili, ze bych nemel cestinu.
Nemohli by jste mi prosim rict zda nekdo ma zkusenosti s Linuxem na iMacu?

Jestli pisu na nevhodny email tak mi prominte, ale bohuzel ja nemam moznost se
dlouho zdrzovat na internetu.

Dekuji

Farkas A.