Jak na pop3d, imapd na qmailu

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Květen 11 14:11:59 CEST 1999

Dobry den,

Mam takovy problem:
Potreboval bych zprovoznit na qmailovem systemu pop3d a imapd s
overovanim hesel pres PAM. Vim, ze nakonec muzu vzdycky skoncit u toho,
ze budu postu dorucovat do /var/spool/mail/user a odsud ji tahat
normalne, jak byva zvykem. Jenze tohle zrovna moc nechci. Zatim tady
zkoumam qmail-imapd-4.5, dokonce jsem ho donutil k nejake praci i s
overovanim pres PAM, ale nevim, jak efektivne nastavit lokalni
dorucovani, aby mi to chodilo i s pine (z jineho pocitace, pres imap).
Zkousel jsem to i z WinNT s Outlookem, ale ten mi jako mozne slozky
natahl vsechny soubory vc. podadresaru z meho domovskeho adresare, coz
se mi nezda zrovna moc stastne. Krome toho mi nezahlasil novou postu,
ackoliv jsem ji mel ulozenou v souboru ~/Mailbox...
Nerozchazel uz to nekdo, mohl by mi v tom nejak pomoct?
Diky.

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72