Linux na iMacu

Jan Derfinak ja na demax.sk
Úterý Květen 11 14:25:51 CEST 1999

On Tue, 11 May 1999, Tibor Pittich wrote:

> Zdravím
>
> Dňa Ut, 11 máj 1999 Farkas Atila Ing. napísal(a):
> skúsenosti síce nemám, ale na prednedávnom Cofaxe bolo možné v stánku, kde boli
> vystavované iMacy, zhliadnuť jeden s nainštalovaným Linuxom. Bolo to zaujímavé,
> pretože sme neprišli na to ako sa prepnúť na konzolu, keďže po dlhom hľadaní
> sme nenašli klávesu Alt;) ale fungoval tam KDE a zdalo sa, ze to chodi fajne...

Ja som ho nejak prepol. Zostala cierna obrazovka a pocitac sa tvaril ako
"mrtvy chrobak". Az kym ho slecna, ktora bola pri tom stanku (mimochodom
celkom sympaticka :) ), nevypla a znova zapla. Potom to nabehlo do nejakeho
grafickeho boot manageru, vybral som linux, potom dlho cierna obrazovka a
ked som sa uz chcel nebadane vytratit s tym, ze som ho pokazil, zrazu
nabehol kdm. Z toho som dovtipil, ze textova konzola asi nejako nefunguje.
To co mi vsak dost vadilo bola !jedno-tlacidlova mys!. Uz pri
dvoj-tlacidlovej mam zly pocit a tam bola jedno-tlacidlova, hrozne.

					jano

--
----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones