Debian 2.1 a cz

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Úterý Květen 11 14:31:53 CEST 1999

>>>>> "m" == mmaz  <mmaz na cce.cz> píše:

    m> Mam Debiana 2.1, shell se mi podarilo pocestit pouze v jadrech 2.0.x. S
    m> 2.2.x zatim ne. Nakopnete me nekdo. Staci odkaz. Dale v X-kach se mi bez
    m> problemu podarilo nainstalovat fonty. K pocesteni klavesnice jsem pouzil
    m> reseni s pocestenou X11 knihovnou. Ta mi ale nefunguje.

Na http://www.debian.cz/~pdm/x/ jsou zmirrorována XFree 3.3.3.1
zkompilovaná pro Debian 2.1.  Česká klávesnice mi v programech korektně
podporujících internacionalizaci funguje bez jakýchkoliv zhackovaných
knihoven.

Jinak poslední verze balíčků xfree v unstable (-3) obsahuje dle mého
názoru nekorektní hacky, dám řeč s údržbářem.

Milan Zamazal

--
Některé zajímavé free softwarové projekty:
Česká nadace pro podporu free softwaru, http://www.freesoft.cz