RedHat6.0, X a window managery

Jan Jirmasek jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Květen 11 15:01:37 CEST 1999

On 11 May 1999 mjos7229 na ss1000.ms.mff.cuni.cz wrote:

> Dobry den,
>
> Muze mi nekdo, prosim poradit s nasledujicim problemem.
> Nainstaloval jsem RedHat 6.0 a kdyz spoustim X windows,
> poprve mi windowmanager "naskoci" okamzite, ale pote
> kdyz z X vyjdu a spustim je znovu, objevi se zakladni plocha
> X-u a kurzor mysi ale window manager se objevi az asi po 30s.
> Zkousel jsem WindowMaker, Enlightenment, Fvwm2 ale tim to nebylo,
> vsechny se chovaji stejne.

Zdravim,

  uz jsem na to taky jednou narazil. V cem je problem vam nereknu, nechtel
jsem nad tim stravit cely den, ale pomohlo mi, kdyz jsem smazal / presunul
jinam konfiguraci gnome v domovskym adresari. (.gnome, .gnome_xxx, atd.)
Jestli nekdo bude znat odpoved, taky by me to zajimalo...

							Jim

Jan Jirmasek, student MFF UK
EMail: jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz