Linux na iMacu

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Úterý Květen 11 15:32:25 CEST 1999

Jeste jsem nemel cas se na to podivat, ale zda se, ze by to melo
chodit. Zatim provozuji Linux na jinych Power Mac G3. iMac ma ten samy
procesor, ale bohuzel pouziva jinou sbernici pro periferie
(klavesnice, mys - USB) a jinou grafickou kartu, proto je treba pouzit
jadro, kde uz jsou pro to drivery. Dale je treba pouzit server z
novych XFree, ktery se obraci na framebuffer, nikoliv X server, ktery
byl dodavan v LinuxPPC distribuci.  Na www.linuxppc.org je navod, jak
to udelat, ale vypada to jako dost prace, takze jsem to zatim nechal.

chcete ted hned, prostudujte si www.linuxppc.org. Jestli ne, pockejte
az to vyresi na www.linuxppc.com a vydaji LinuxPPC 5.0, pak si od nich
kupte/stahnete CD. Predpokladam, ze pak veskera instalace bude
spocivat ve vlozeni zmineneho CD a odpovedi na par otazek.

Napiste, jak jste dopadl.

JK

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://bigwww.epfl.ch/kybic        tel. work +41 (21) 693 5741
For PGP key see my WWW page.