Apache, 1.3.4, a, modul, SSL, ...

Milos Novotny milosn na oasanet.cz
Úterý Květen 11 16:00:39 CEST 1999

Zdravim vsechny,

asi se uz tento dotaz vyskytl - proto mi odpovidejte primo na
moji adresu. Mam tento problem. Zkompiloval jsem Apache s podporou
PHP, mySQL, modulu cestiny a modulu ssl. Po zkonfigurovani demona
se tvari, ze i funguje - alespon s logu. No, a pokud zkusim
pristoupit na stranky vyzadujici SSL (Netscape 4.5 - Linux), tak mi
prohlizec hlasi, ze dokument neobsahuje zadna data. Pokud SSL vypnu,
tak je vse v poradku.

SSL je openSSL verze 0.9.2b. Modul SSL verze 1.32 pro Apache 1.3.4
Spise bych radu od nekoho, komu to funguje, hlavne rozumnou dokumentaci -
muze byt i v anglictine, pripadne zajimave odkazy. Budu povdecen za
cokoliv k tomuto tematu.

Diky. Milos