programovani

Jiri Vaclavovic scat na penguin.cz
Úterý Květen 11 16:08:57 CEST 1999

On Tue, 11 May 1999, Merlin wrote:

> Dobry den,
>
> jelikoz bych chtel zacit zkouset neco programovat pod Linuxem
> (v C) zajimalo by me v cem se da psat. (neco jako Borland C++ 3.1 v
> DOS pod Linux neni co?)
>
> diky

Neni, ale vyber rozhodne mate. Z toho co znam ja bych doporucil bud emacs,
vim a nebo interni editor Midnight Commanderu - ten sice neumi prekladat
na pozadi (nebo alespon ja to v nem neumim), za to se vsak ovladanim a
vzhledem borlandskemu editoru blizi asi nejvice. Napsat make muzete na
jine konzoli :-)

SCAT

--
<PRE>

Jiri Vaclavovic                    (TeX: Ji\v{r}\'\i V\'aclavovi\v{c})

X-Media, s.r.o., Sedlackova 16, 301 11 PLZEN     http://www.x-media.cz

Tel.:019/722 07 31, mailto:jiri.vaclavovic na penguin.cz, ICQ:25 36 31 73

</PRE>