Announce: bezpecnostne patche do kernelu

Úterý Květen 11 23:52:43 CEST 1999

Pavel Kankovsky (peak na argo.troja.mff.cuni.cz) wrote:
: On Tue, 11 May 1999, Martin Mares wrote:
:
: >    Myslim, ze by nebyl problem najit program, ktery potrebuje
: > ke sve funkci symbolicke linky v tmp.
:
: ... ausgerechnet vyrobene jinym uzivatelem, ktery navic nesmi byt root?
:
: Vyhlasuji soutez, kdo prvni takovy program najde a nebude to tam udelano
: nachval.

No ja snad prejdu z newsu zpatky na mailing list - snad se mi pak nebude
stavat ze budu psat neco co uz napsal nekdo jiny. ;-)

Leos Bitto